Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blon_D schreef:Yvank_ schreef:En als je nu een amigo hero koop zonder hals? Die is 68 bij divoza. Daar kunnen de liners ook onder je kan ze alleen niet aan de voorkant vastmaken alleen aan de achterkant maar dat blijft wel liggen hoor.
Als je dan de liners erbij neemt kom je een heel eind
bedankt voor de tipIk ga mij er in verdiepen
Nouvel schreef:staat 'ie nu geschoren zonder deken in de regen en de wind?
dat vind ik een behoorlijke grote overgang na 200 gram, dan zou ik er toch en fleecegevoerde deken of regendeken opleggen...
crazygirl1 schreef:Ok is dus 250grNet bucas verdeler gecontacteerd. Die zegt dat er binnenkort ook dezelfde onderdeken zijn in met 300gr voering (dus in totaal 450 dan?). Inderdaad spijtig dat er drukplekken zijn. Kost namelijk wat geld (maar vond het de moeite waard). BOvendeken kan inderdaad ook, is misschien makkelijker 2dehands te vinden
MartineC1711 schreef:JenniferU schreef:wat is het verschil tussen de bucas smartex rain en de bucas power turnout light? ik kan een power met hals naar een in mijn ogen leuk prijsje kopen....
Volgens mij kan de Power (-10 tot +16) een andere temperatuur aan dan de Smartex (0 tot +14)..
Edit gevonden.
Willl65 schreef:Nou hier lag vandaag de onderliner compleet aan gort. Hoe ze het voor elkaar heeft gelregen, geen idee. De Rhino deken nog helemaal in takt en netjes op zijn plek maar de onderdeken als een vod in het weiland
Voor mij dus geen onderliner meer in combi met een rhino wug.
Nies_ schreef:De select dekens zijn maar 600D met de normale stay-dry voering of een gladde voering. De multi is ballistic nylon met anti-bacteriële stay-dry voering. Voor een onderdeken vind ik 600D zat dus ik heb de select onder de smartex .
Sappos schreef:Wat moet ik nou met een pony die het onder 600 nog koud heeft. Hij voelt echt lekker warm maar hij staat te rillen als een rietje 's avons