Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Fayyah19 schreef:TinkerTreas schreef:Even een vraagje.
Mijn merrie heeft een Amigo Turnout Eco Bravo 12 Plus.
Passen hier de gewone liners onder van horsewear? Deze deken valt smal, dus ik weet niet of ze ook smalle liners hebben?
[ Afbeelding ]
Ja de liners passen eronder. Ik heb dezelfde deken icm liners.
manzano schreef:Josien_ schreef:Ik wilde de Highlander Plus Zomereczeem Combo deken aanschaffen in maat 135, maar hij is overal uitverkocht.
Weet iemand of hij nog ergens te krijgen is of een ander goed alternatief voor een brede D pony?
Heb je al contact gehad met Equimatch? Die hebben hem ook op de site.
Muze schreef:Ik heb vorig jaar een bucas Atlantic 50 grams gekocht. Toen nog niet gebruikt.
Heeft iemand deze dekens ook? Is deze 50 grams fijn ademend: dus ook al vroeg in t seizoen fijn te gebruiken als t nog niet koud is maar wel nat? Of dan al snel te warm?
Edit: of zou dan beginnen met 0 grams of een Sunshower beter zijn? Snap dat t paard afhankelijk is hoor, 24/7 buiten met genoeg schuilruimte, hekel aan regen ( en dan ook wat sneller gevoelig op de spieren).
eerst gewoon klitteband los maar uiteindelijk klittenband er echt af
hoewel de irish 50gram ook goed ging hier. Maar die had hij korter om en gedeeltelijk op het land waar se minder heftig speelden als in paddock. Land was meer racen en stoeien en paddock vooral stoeien en sleuren