Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tirzasarah10 schreef:Ik hen 1.5 jaar terug een aesculp tondeuse gekocht, was er echt blij mee maar hij schoor nooit echt mooi. Mijn tondeuse van sectolin had gewoon een beter resultaat. Nou na 1.5 pony te hebben gedaan pakte hij niks meer aan haar. Ik een klacht ingediend bij agradi want vond het wel erg snel. Die vonden dat ik hem verkeerd gebruikt had want je kan er enkel benen mee scheren eb die paar stukjes lijf van mijn smurf van 1.09 was dus de schuldvolgens hun messen slijpen en moest hij het weer doen.. nou misschien is het al te raden maar laten slijpen en hij doet nog steeds helemaal niks scheren. Je kan hem aanzetten en alles werkt maar er mee scheren lukt gewoon niet. Moet ik de messen losser maken of juist vast zetten? Heb juist het snap on gekocht zodat ik geen gezeik er mee heb.. voor mij voelt nu de oplossing nieuwe messen kopen maar een kopje is al snel 50-70 euro dus wil er eigenlijk wel zeker van zijn. Baal zo dure machine en dan gewoon niet werken, gaf ook aan aan de klantenservice als hij enkel voor benen is waarom pakt hij die dan ook niet?
tirzasarah10 schreef:nieuwe messen kopen maar een kopje is al snel 50-70 euro