Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Joceline schreef:sokje87 schreef:Mijn paard staat nu ook met een deken met hals. Die heb er gelijk op gedaan toen ik haar had geschoren. Het is een rambo deken met zo'n gladde voering, daar gaan de manen niet stuk van.
Ik heb nu nog steeds de 200gr op, en die blijft ook op. Zolang ze niet staat te zweten gaat 't prima.
Ook morgen met 20 graden?
Die van mij is nu ook gewend aan dekens maar ze krijgt de 200 gr op bij 10/11 graden omdat ze best wel slecht haar wintervacht aanmaakt omdat ze gewend is aan dekens en ik vind zo'n bolletje wol niet mooi..

Het is zo lekker warm vandaag de mijne staat lekker bloot in de wei met dr glimmende vel. Morgen werd het geloof ik nog wat warmer maar kleine kans op een bui maar met zulke temperaturen kan ze prima zo blijven staan
. Ze stond onder een 200 grams en ze staat nu onder een 100 grams (stond nog best wat wind bij ons). Maar ze heeft wel even heerlijk kunnen rollen zonder deken... lekker modderpaard
mayoinlove schreef:ook hier een haflinger met een dikke vacht die nu ook vreselijk staat te zweten op stal scheren wil ik niet is die te jong voor maar vind het wel vervelend voor hem dan hij het zo warm heeft wat te doen???
Yvank_ schreef:mayoinlove schreef:ook hier een haflinger met een dikke vacht die nu ook vreselijk staat te zweten op stal scheren wil ik niet is die te jong voor maar vind het wel vervelend voor hem dan hij het zo warm heeft wat te doen???
sja hier hetzelfde , ik ga wel scheren
mijne is 15 dressuur 6 x per week flink