Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marlis schreef:Ik wil me haflinger onder de dekens zetten, zodat ze geen dikke vacht krijgt & lekker mooi in een heel dun vachtje blijf zitten. Nou weet ik niet vanaf waneer ik haar dan een deken om moet doen. Zelf dacht ik in september beginnen met een 100 grams deken en dan opbouwen naar meer gram. En hoeveel gram zou ik er dan in totaal op moeten leggen?
mirgino schreef:Marlis schreef:Ik wil me haflinger onder de dekens zetten, zodat ze geen dikke vacht krijgt & lekker mooi in een heel dun vachtje blijf zitten. Nou weet ik niet vanaf waneer ik haar dan een deken om moet doen. Zelf dacht ik in september beginnen met een 100 grams deken en dan opbouwen naar meer gram. En hoeveel gram zou ik er dan in totaal op moeten leggen?
je moet dat aankijken hoe hij zich daaronder voelt
mijn geschoren pony staat vooraan bij de open deur en had het gisteren te warm onder haar 200 gr deken
ze staat nu alleen onder ongevoerde regendeken.
ze was klam en dan voelen ze zich niet lekker.
haar hoogste aantal gr was 400gr toen het vroor.
de meeste tijd deze winter heeft ze onder 200gr gestaan.
Splinter schreef:@ Marlis ik begin met dekens als het onder de 10 graden overdag is (snachts staat de mijne op stal overdag buiten) ik begin met een ongevoerde, onder de ong 5 graden zo'n 150 grams en daarna een 300 grams.
Als het weer warmer wordt bouw ik het weer af
rianne1987 schreef:Mag ik vragen waarom je hem nu nog heb geschoren simongek?