Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
shetlover schreef:hallo,
mijn shetlander staat dag en nacht buiten en hij is elke keer zeik nat en nou vroeg ik me af of het niet slecht is om een regendeken om te doen heb wel eens gehoord dat dat slecht is omdat ze heel erg goed kunnen tegen slecht weer wat vinden jullie moet ik een deken kopen voor mijn shetlander hij is trouwens 1 jaar oud?
ps weet niet of iemand al zoiets heeft gevraagd maar had niet zo'n zin om 39 pagina's te lezen sorry
gouda schreef:shetlover schreef:hallo,
mijn shetlander staat dag en nacht buiten en hij is elke keer zeik nat en nou vroeg ik me af of het niet slecht is om een regendeken om te doen heb wel eens gehoord dat dat slecht is omdat ze heel erg goed kunnen tegen slecht weer wat vinden jullie moet ik een deken kopen voor mijn shetlander hij is trouwens 1 jaar oud?
ps weet niet of iemand al zoiets heeft gevraagd maar had niet zo'n zin om 39 pagina's te lezen sorry
Dag en nacht buiten zonder deken is veel makkelijker. Als hij het niet koud heeft zou ik het lekker zo laten zeker voor zo'n jonkie.
vinci schreef:vraag
ik ben op zoek naar een staldeken/ onderdeken met een halve hals... met een vulling vanaf 200 graM....
wie weet waar ik deze kan vinden!
loutjuh schreef:vinci schreef:vraag
ik ben op zoek naar een staldeken/ onderdeken met een halve hals... met een vulling vanaf 200 graM....
wie weet waar ik deze kan vinden!
de HARRY S HORSE® STALDEKEN HIGHLINER hebben een halve hals (dit zijn stal dekens) deze heb je volgens mij in de 550 grams en de 330 gram...kijk eens bij www.piaffe.nl daar staan ze zowiezo op.
vinci schreef:die deken van premiere heb ik
ik vind het echt een super fijne deken... dit wordt nu de 2e winter dat mijn paard hem draagt...
heeft een mooie vorm en sluit goed aan. en qua vulling ook goed..niet te veel en niet te weinig..
mencis schreef:Ik heb gister de leren deken van divoza gekochtBeetje maf maar hij zit wel heerlijk. En past goed op mijn paard.
Zijn er nog meer mensen die deze deken hebben?