Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MoniekV schreef:Kirrr schreef:Ik heb gisteren mijn horseware dekens ontvangen, heb gekozen voor het linersysteem.
Deken lag nog erg goed vanochtend, heb alleen het idee dat het wel hard schuift, van links naar rechts bedoel ik dan. Voorheen had ik er altijd fleece onder, maar deze zijn glad van binnen. Ben benieuwd hoe de dekens vanavond liggen na een dag op de weide.
Ze staat nu onder 100+200 Gr zonder nek en niet geschoren (maar wel weinig winterhaar).
Door de gladde binnenvoering zouden ze makkelijk kunnen schuiven maar bij mijn paard die elke deken scheef of half uit kreeg blijven de Horseware dekens perfect liggen.
doemaar schreef:Ja ieder zijn eigen ervaring ik moet eerder weer opletten dat ze niet te dik ingepakt staat en we zijn nog maar tot 150 gegaanmaar ze zweet er snel onder... Zaterdag heeft ze zelfs een paar uur dekenloos gestaan maar toen scheen het zonnetje ook wel erg prettig
AMBERRTJEE schreef:Zijn er meer mensen die 100 gr minder gaan nu het de temp weer omhoog gaat? Ik vind het zo lastig! Mijn haflinger staat dag en nacht buiten.... Nu 300gr op en het is een koukleum... Twijfelssss
Marietje1990 schreef:AMBERRTJEE schreef:Zijn er meer mensen die 100 gr minder gaan nu het de temp weer omhoog gaat? Ik vind het zo lastig! Mijn haflinger staat dag en nacht buiten.... Nu 300gr op en het is een koukleum... Twijfelssss
Ik vind het hier ook moeilijk. Pony staat hier ook al met 300 gram op maar dat ie daar nou echt lekker warm onder is......Voor de temperatuur moet 300 gram eigenlijk wel prima zijn maar de mist hier laat het buiten erg koud aanvoelen. Neem voor de zekerheid maar even een dikkere liner mee naar stal.