[INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:59

Celebi schreef:
Met een lage halsaanzet in ieder geval geen Bucas. Die sluitingen zitten juist heel hoog. De Big Neck variant is alleen breder, niet lager, schiet je dus weinig mee op als dat het probleem is. De V sluitingen zijn hier hetgeen wat past. Lage voor sluitingen zodat de deken met grazen niet naar beneden getrokken wordt en dus op de schoft gaat trekken.

Ah bedankt! Ja alleen heeft lemieux best wel al een v vorm/ sluiting.. echt puzzelen dit.

Celebi

Re: [INFO] Alle vragen over dekens - Deel 5.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:02

Vind LeMieux nog best hoog ogen op foto's, maar heb het zelf nooit geprobeerd. Ben op Horseware uitgekomen, maar daar mis ik eigenlijk weer een loopsplit voor de schouders.

Die dekens van Kramer spreken me heel erg aan, ook veel met v sluiting maar helaas niet in kleine maat (165 onder lengte). Wellicht wel wat voor die van jou?

Iccc

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:17

Celebi schreef:
Vind LeMieux nog best hoog ogen op foto's, maar heb het zelf nooit geprobeerd. Ben op Horseware uitgekomen, maar daar mis ik eigenlijk weer een loopsplit voor de schouders.

Die dekens van Kramer spreken me heel erg aan, ook veel met v sluiting maar helaas niet in kleine maat (165 onder lengte). Wellicht wel wat voor die van jou?

Ja klopt.. ze is laatste jaar fanatiek ohz dus daarom wellicht ook veranderd kwa bouw/hals.
Ik ga is kijken!