Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nicole schreef:Mijn drachtige ongeschoren merrie staat onder een Bucas Multi powerhttp://hypostore.nl/bucas-multi-power.html
Wat een fijne deken is dat zeg!! Hiervoor nog nooit een Bucas gehad maar die Stay Dry binnenvoering is echt top! Deken voelt gewoon al van super kwaliteit aan.
LiannePuthzy schreef:t is toch gewoon mogelijk om een 100 grams onderdeken onder 2 dekens te leggen (100 gr regen 200 gr stal)
zojuist uitrij dekentje besteld, paard zit keurig in der zomervacht en word wel heel fris tijdens t instappen en rijden om zichzelf warm te houden
xApple schreef:LiannePuthzy schreef:t is toch gewoon mogelijk om een 100 grams onderdeken onder 2 dekens te leggen (100 gr regen 200 gr stal)
zojuist uitrij dekentje besteld, paard zit keurig in der zomervacht en word wel heel fris tijdens t instappen en rijden om zichzelf warm te houden
3 dekens bovenop elkaar zou ik niet doen. Dat wordt wel erg veel. Als ze gaan liggen/rollen gaat dat wel schuiven. Ik zou dan een 200 grams onderdeken aanschaffen en daarover je 200 grams buitendeken.
LiannePuthzy schreef:ah dus je kan wel gwn 2 autdoor dekens op elkaar leggen? iemand schreef in dit topic dat dat nie goed ventileren, nu kan ik gwn bij nika 400 gram bestellen
BertBaley schreef:Hier alleen maar bucas voor al mijn beesten
Nu onder bucas AIO + nieuwste bucas onderdeken van 250 gram.