Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peetje99 schreef:hoeveel gram hebben jullie nu op je paard liggen??
ik overdag niets (buiten) en 's nachts 200gram
MarliesR schreef:Ah ok, dan zou ik daar nog eens naar kunnen kijken. Heb zelf nog een Rambo liner 185 die ik eens kan proberen en in de laatste dekenbestelling ook twee horseware liners meebesteld, maar die zijn dan wel maat 195 en deze deken 185. Dus even kijken hoe dat uitkomt. Als de deken morgen nou ook nog helemaal goed ligt zou ik morgen ook nog 185 liners kunnen bestellen nu ze nog 25% korting hebben.
MarliesR schreef:Ah ok, dan zou ik daar nog eens naar kunnen kijken. Heb zelf nog een Rambo liner 185 die ik eens kan proberen en in de laatste dekenbestelling ook twee horseware liners meebesteld, maar die zijn dan wel maat 195 en deze deken 185. Dus even kijken hoe dat uitkomt. Als de deken morgen nou ook nog helemaal goed ligt zou ik morgen ook nog 185 liners kunnen bestellen nu ze nog 25% korting hebben.
Capriootje schreef:MarliesR schreef:Ah ok, dan zou ik daar nog eens naar kunnen kijken. Heb zelf nog een Rambo liner 185 die ik eens kan proberen en in de laatste dekenbestelling ook twee horseware liners meebesteld, maar die zijn dan wel maat 195 en deze deken 185. Dus even kijken hoe dat uitkomt. Als de deken morgen nou ook nog helemaal goed ligt zou ik morgen ook nog 185 liners kunnen bestellen nu ze nog 25% korting hebben.
Heb je dan niet de tussenmaat gepast en/of nodig dus een 190? De foto's van de 195/198 ogen wel echt te lang. Maar als dit 185 is, is de 190 misschien een optie als je zelf koopt
JenniferU schreef:Ik lees steeds zoveel gram enz bij jullie maar dan begin ik aan mezelf te twijfelen of ik wel goed voel bij me paard.
Ik voel op de rug(bij de billen/ 't kruis?) en onder de hals en overal voeld hij warm aan.
Fennadev schreef:Mijn geschoren shetlander staat nu onder 300. Hij was dinsdag te koud en nu met die wind twijfel ik over morgen. Meer hoeft hij niet, maar de temp. is morgen +10. Alleen die wind erbij maakt dat ik twijfel