Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nouvel schreef:Marlies, ik zou ook de gewone Rambo proberen, je weet nooit...
Bij mijn lusitano zitten de gewone Rambo's netjes voor, met name mijn duo ligt heel mooi.
MarliesR schreef:Nou... De Original word het ook niet... Zelfde probleem. Te lang in de rug (nog erger dan de Optimo) en voor moet hij eigenlijk niet kleiner. Gaat dus ook terug.
[ [url=m/SGc4LO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nu kwam toevallig net een stalgenoot binnen toen ik wanhopig zat te denken van hoe nu verder en die bood aan dat ik haar Rambo Wug wel mocht proberen. Een maat 185. Eigenlijk het model wat me zowel hier als door de Paardendrogist werd afgeraden. Guess what? Die ligt eigenlijk veruit het beste tot dusver haha. Ik mag hem een paar dagen lenen om te kijken hoe hij blijft liggen. Enige jammere is dat je dan weer geen liners kan gebruiken.. Op de foto heeft ze de deken een half uur op. Vanavond even weer kijken hoe het dan is.
[ [url=m/vCTLJL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Azmay schreef:Die wug ziet er netjes uit inderdaad
Waarom zou je daar geen liners onder kunnen doen?
MarliesR schreef:Azmay schreef:Die wug ziet er netjes uit inderdaad
Waarom zou je daar geen liners onder kunnen doen?
Nou ja, alles kan. Maar er zit geen aansluiting bij de hals voor liners. En liners hebben zelf natuurlijk geen buiksingels en weet niet of aan de achterkant het uitlijnt voor een liner? Dan zou hij het beste geval alleen achter vast zitten aan de buitendeken. Vraag me af of dat niet gaat schuiven dan?
Sjira schreef:Zo, net mijn 100gr horseware liner op 60 graden in de wasmachine gedaan. Daarna gaat die in de droger. Ben benieuwd!! Eerder op 40 graden gewassen maar dan blijft die toch 'plakkerig'. Het is een oudere deken dus als die er verschrompeld uitkomt dan is het tijd voor een nieuwe. Maar we hopen toch dat die er nu als een nieuwe uit gaat komenSpannend!!!