Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaitlyn schreef:Dan zou ik 'm nieuw kopen. Anders kijken of Agradi ofzo nog een black friday actie erop krijgt?
Ze staan ook regelmatig op marktplaats te koop.
Yenni schreef:Ik zou een jacht model scheren dan kan ze nog zonder deken staan en investeren in een goede zweetdeken voor na het rijden.
Ik heb dit jaar in model 9 geschoren, werkt super maar hij staat wel met deken omdat het toch wat te koud is.. dus ga volgend jaar voor een ander model.
[ [url=m/foNit2.jpg]Afbeelding[/url] ]
BarbaravdW schreef:Ik heb mijne met de moser max 45 gedaan, gaat prima! Wel een deel in het donker met kunstlicht staan scheren dus her en der wat streperig maar dat groeit snel genoeg weer bij. Ik had niet zoveel inspiratie voor het scheren dus een beetje een saai figuurtje dit jaar.[ [url=m/XdXivg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cptFDu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9SfE7D.jpg]Afbeelding[/url] ]
lletam schreef:Als je een jong paard voor het eerst laat scheren, is het dan wel of niet verstandig om ze iets te geven (tranquigel oid)? Heb zelf geen apparaat om te laten wennen.
Ik overweeg een jachtmodel, tot hoever wordt de buik dan meegenomen?
ankem schreef:Mijn merrie loopt voor de wagen en wordt dit jaar voor het eerst intensief getraind in het herfst/winterseizoen.
Ze heeft lekker wat vacht en is zeiknat na een training. Ik spoel het zweet uit de vacht en daarna duurt het een eeuwigheid om te drogen.
Ik denk erover om haar te gaan scheren.
Omdat ze van zichzelf al vrij fris en wakker is, wil ik haar niet helemaal scheren. Ik wil starten met de hals en borst eruit en mogelijk nog richting een dekenmodel.
Wat zijn jullie ervaringen met alleen de hals/borst eruit? Scheelt het echt aan zweten en warmte?
lletam schreef:Als je een jong paard voor het eerst laat scheren, is het dan wel of niet verstandig om ze iets te geven (tranquigel oid)? Heb zelf geen apparaat om te laten wennen.
Ik overweeg een jachtmodel, tot hoever wordt de buik dan meegenomen?