Vanavond deze dame kaal geschoren. Alleen lager dan de sprong en voorknie kon ik niet scheren omdat het nog nat was, dat maak ik morgen wel af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hojorie schreef:Hallo allemaal! Ik heb een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn Heiniger progress heeft de afgelopen jaren super geschoren en vandaag hield hij ineens na een half paard op met scheren. Hij pakt het haar niet meer. Van alles geprobeerd qua instellingen maar hij blijft het haar niet pakken. Waar zou dit aan kunnen liggen en hoe kan ik dit oplossen?
Splinter schreef:Netjes! Wat voor deken heb je erop liggen? En zelfde vraag ook aan andere scheerders. Ik wil de mijne ook scheren ( geen patroon gewoon helemaal)
Saaams schreef:Ik ga vandaag volledig scheren maar twijfel een beetje want we gaan hier van 13 graden, naar 17 graden op donderdag (met regen) zaterdag naar max 6 graden overdag en dan volgende week weer gemiddeld tussen de 14 en 16 graden?
En ik heb dus het type dat altijd te warm heeft. Dat is ook de reden van scheren, ze zweet al als ze nadenkt over werken
Saaams schreef:Ik ga vandaag volledig scheren maar twijfel een beetje want we gaan hier van 13 graden, naar 17 graden op donderdag (met regen) zaterdag naar max 6 graden overdag en dan volgende week weer gemiddeld tussen de 14 en 16 graden?
En ik heb dus het type dat altijd te warm heeft. Dat is ook de reden van scheren, ze zweet al als ze nadenkt over werken
Hippetyhop schreef:Dag,
Ik ben nu zelf opzoek naar een betaalbaar scheermachine om mijn paard mee te scheren.
Zelf had ik deze gezien
https://www.agradi.nl/agradi-horse-sche ... -paard.htm
Heeft iemand hier ervaring mee?
En nogmeer goede betaalbare opties?