De ppid pony begint al een flinke jas te maken en zweet nu dus met dit warmere weer. Ze staat 24/7 buiten met haar maatje en hebben beiden een uitgebreide garderobe indien nodig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rongyos schreef:Iemand een tip waar ik in de buurt van Eindhoven een scheermachine, op accu, kan huren?
De ppid pony begint al een flinke jas te maken en zweet nu dus met dit warmere weer. Ze staat 24/7 buiten met haar maatje en hebben beiden een uitgebreide garderobe indien nodig
prugelpiet schreef:Oh brrrr, helemaal scheren en dan nu onder 0gr zettenKan me niet voorstellen dat dat comfortabel gaat zijn. Ze hebben al meer vacht aangemaakt dan een 0grams dekentje gaat nabootsen.
Friesfanaat schreef:Voor degenen die nu al (volledig) geschoren hebben, waar hebben jullie de paarden nu onder staan? Ik wil dit weekend of ergens halfweg komende week gaan scheren, maar geen idee waar ik ze dan onder kan gaan zetten.. Is 0 grams overdag te warm, of kan dit wel? (en recuptex er voor de nacht onder?).
Haf_Woezel schreef:Vraagje
Ik had vorig jaar dit aparaat gekocht:
https://www.agradi.nl/agradi-horse-sche ... -paard.htm
Ben er tevreden van.
Nu zag ik op een vlog dat je ook messen hebt die de vacht net wat langer laat dan de standaard 3mm.
Weet iemand toevallig welke messen hierop passen die de vacht wat langer laten (zomervacht lengte bv)
SandraWierda schreef:Haf_Woezel schreef:Vraagje
Ik had vorig jaar dit aparaat gekocht:
https://www.agradi.nl/agradi-horse-sche ... -paard.htm
Ben er tevreden van.
Nu zag ik op een vlog dat je ook messen hebt die de vacht net wat langer laat dan de standaard 3mm.
Weet iemand toevallig welke messen hierop passen die de vacht wat langer laten (zomervacht lengte bv)
Die heb ik ook net gekocht. Agradi verkoopt er zelf ook meerdere messen voor.
Jollot schreef:Wie weet waar je tegenwoordig nog een scheerapparaat kan huren. Op accu. Mijn 22 jarige met ppid (recent getest) heeft het wel weg warm nu nl. Omgeving Hellevoetsluis