Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
benedict schreef:ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar lijkt me een vraag die niet vaak voor komt. mijn paard staat overdag, als ie buiten is met een 200 grams deken van weather beeta op en als ze dan binne komt een canvas dek. nu is mijn vraag, ze krijgt aan de rechterkant van haar bil bij de acherbenen heel erge schuurplekken terwijl ze dit aan de linkerkant helemaal niet heeft??! weet iemand misschien hoe dat komt, ik spuit er namelijk al glansspray op maar dit heeft tot nu toe niks geholpen. iemand tips?
SunnyBoy schreef:Ik heb niet het hele topic doorgelezen dus sorry als mijn vraag al eens gesteld is. Mijn paard heeft een HH regendeken over zijn dunne winterdeken heen. Nu is hij spierbevangen geworden. Hij mag wel op de wei maar dan wel goed ingepakt. Ik moet dus een waterdichte halsdeken hebben. Nu zie ik op de site van HH wel een halsdeken erbij staan maar hoe maak ik die vast aan mijn bestaande deken? Bij de ruiterzaak zeiden ze namelijk dat er haakjes aan mijn deken moesten zitten om hem vast te maken. Die heb ik niet kan hij er dan los onder? Ik heb namelijk nog nooit een halsdeken gehad dus ik heb er echt geen verstand van. Iemand tips??
groetjes Joyce
gouda schreef:Bucas die valt lekker smal aan de voorkant.
lonnie schreef:wie heeft er ervaring met HH platinum dekens? wil er eentje voor mn tinker aanschaffen en ben benieuwd hoe ze bevallen!
Bonny4life schreef:ik borstel mijn deken elke dag af (ze rolt veel dus veel zand) maar word hij hierdoor niet minder waterdicht?zomaar een vraagje..
shetlover schreef:hallo,
mijn shetlander staat dag en nacht buiten en hij is elke keer zeik nat en nou vroeg ik me af of het niet slecht is om een regendeken om te doen heb wel eens gehoord dat dat slecht is omdat ze heel erg goed kunnen tegen slecht weer wat vinden jullie moet ik een deken kopen voor mijn shetlander hij is trouwens 1 jaar oud?
ps weet niet of iemand al zoiets heeft gevraagd maar had niet zo'n zin om 39 pagina's te lezen sorry
shetlover schreef:maar hij is te eigenwijs om in een schuilstal te gaan staan