Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marieminime schreef:ik houd de grens vanonder de tien graden aan voor er iets opgaat, snachts staan ze nu met fleece op, overdag nog zonder, maar ben aan de ene kant wel blij als de regendekens op gaan, mn welsh zit steeds onder de modder klonten
wie heeft er trouwens ervaring met borstbeschermers? mn pony krijgt aan een kant altijd een vrijkale plek op zn schouder van de deken
marieminime schreef:doordat dit elastieke randje zo strak zit (snijd?) is daar een bondje plaatsen geen optie?
de deken ligt verder prima, maar denk met lopen dat het toch iets wrijft
marieminime schreef:ik houd de grens vanonder de tien graden aan voor er iets opgaat, snachts staan ze nu met fleece op, overdag nog zonder, maar ben aan de ene kant wel blij als de regendekens op gaan, mn welsh zit steeds onder de modder klonten
wie heeft er trouwens ervaring met borstbeschermers? mn pony krijgt aan een kant altijd een vrijkale plek op zn schouder van de deken
Tulandro schreef:Die van mij staat ook sinds deze week onder een ongevoerde regendeken.. hopelijk houdt het zijn berenvachtje tegen.
En voor alle mensen die zo'n paardenbh willen kopen: Koop eerst een goed deken! Je hebt namelijk niks aan zo'n bh als de deken niet goed ligt, dan heb je ook mét de bh kale plekken.