Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horses15899 schreef:Onderdeken goed of fout??
No_No schreef:New Zealand dekens zijn hele fijne sterke dekens. Tenminste, van de oude weet ik dat. Ik ben wel benieuwd hoe deze bevalt!
Dekens op en af kan prima. Wel even voelen of ze aangenaam voelen onder de deken. Sommige mensen deken daar niet aan. Voelen ze koud, een dikkere, zweten ze dan een dunnere. Maar dat wist je vast al
HiFive5 schreef:Welke dekens leggen jullie bij geschoren paarden op in de trailer?
Nouvel schreef:Mijn geschoren paard was toch vanavond na de clubles goed nat en lastig droog te krijgen met dit vochtige weer...
Els_175 schreef:Iemand al ervaring met de sensoren van Orscana? Ik heb er een besteld en ben heel benieuwd!![]()
https://www.arioneo.com/en/product/orscana-pack/
Fennadev schreef:Alex blijft gewoon onder zijn 350 gram outdoordeken staan op de trailer, zijn ook maar korte ritje die we doen van max een halfuur en het tocht ook in de trailer tijdens het rijden lijkt mij. Hij is verder niet te warm, ook niet als hij van de trailer af komt. Maar zou ik voor zondag dan een lichtere deken op de trailer moeten gebruiken, hij gaat dan 2 uren op de trailer, dus da's nogal een verschil met de kortere ritten.
misty4you schreef:@Koper, maar heeft die van jou een wintervacht? die van mij dus totaal niet.
Koper schreef:Wel lekker makkelijk![]()
Ik heb een centrale vraag voor linergebruikers. Hoe snel went het? Ik vergeet die clipjes steeds. Dus dat ik enthousiast de deken van mijn pony trek en dat ik de pony dan bijna mee trek omdat de deken nog vast zit aan de liner die ze om heeft. Of juist dat ik denk: wat zit dat ding nou raar scheef er onder? En dat ik dan vergeten ben om de achterkant vast te clippen.
Voor de rest is het een mooi systeem. Echt top. Ben ik gewoon zo'n warhoofd?