Vandaag bij Ooteman een los halsstuk 600d gehaald voor 10 euro, en een fleece voor 7,50 euro. Dus voor wie al op zoek is naar dekens: vanaf morgen internet uitverkoop. Ze hadden ook amigo vliegendekens voor 40 euro!
dekens liggen hier klaar ,maar van 2 dekens twijfel ik nog aan de maat ,vrees dat ze net te ruim zijn. :-( wil ze gewoon uitproberen ,zal snel genoeg merken als ze idd te ruim zijn, dan gaan ze MP op , en ga ik op jacht naar andere , vermoedt alleen dat met onderdeken eronder de ene deken wel goed zal zijn. (of ik hoop dat gewoon haha om een evt miskoop goed te praten...lol) nu staat hij nog lekker in zijn blootje , maar is wel fanatiek zn zomerjasje aan het uitgooien....
wendyke
Geplaatst: 24-08-12 14:02
mijn dekens zijn ook weer gewassen en liggen ook al klaar ben alleen nog op zoek naar 1 onderdeken van 100 gram
Hier liggen de dekens ook al klaar voor de winter. Ik heb regendeken, 100 grams en 200 grams. Mijn paard heeft nooit in de winter dekens opgehad (Afgelopen winter alleen regendekentje). Dus dit vind ik dan genoeg voor haar.
heeft iemand enig idee hoeveel grams deze avelanche deken is? ik wil ze niet meer dan 100 of 150 gr op doen van de winter....
pearlie
Geplaatst: 24-08-12 17:32
gossa4ever schreef:
mijn paarden hebben alleen met regen een 0 gr regendekentje op
waarom? is toch lekker voor ze, een regenbuitje? vooral met dit warme weer!
Sjors
Geplaatst: 24-08-12 17:34
pearlie schreef:
gossa4ever schreef:
mijn paarden hebben alleen met regen een 0 gr regendekentje op
waarom? is toch lekker voor ze, een regenbuitje? vooral met dit warme weer!
Jaa ik snap het ook niet waarom nu al een deken op
Amiigo
Geplaatst: 24-08-12 17:35
Hier heeft niemand nog niks op! Lekker dag en nacht buiten als het droog blijft, anders alleen overdag buiten.. Ook met stortregen lekker naar buiten van 8 tot 6, kan hij wel tegen
Ik heb nog steeds vliegendekentje op. Als het regent meestal niks of regendeken. 24/7 staan ze buiten, maar vannacht toch maar naar binnen, ze hebben het over onweer..
Vanacht regendekens op. Tword een natte nacht en morgen ook veel regen heb ik gehoord en de lucht is hier heel erg donker en het regent al, dus mijn paarden hebben net regendekens opgekregen