Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Haf_Woezel schreef:Ja dat ik het eigenlijk zelf niet weet![]()
Als het klopt wat ik denk en wat Celebi bevestigde dan kan ik deze combinaties maken:
100Gr + 0G buitendeken = 150gr?
50gr + 100gr + 0gr buitendeken = 200gr?
En ik heb dan nog de 250gr deken zelf, maar valt die dan "kouder" als de combinatie ervoor ("150gr")
Nibbit schreef:Haf_Woezel schreef:Ja dat ik het eigenlijk zelf niet weet![]()
Als het klopt wat ik denk en wat Celebi bevestigde dan kan ik deze combinaties maken:
100Gr + 0G buitendeken = 150gr?
50gr + 100gr + 0gr buitendeken = 200gr?
En ik heb dan nog de 250gr deken zelf, maar valt die dan "kouder" als de combinatie ervoor ("150gr")
Waarom denk je dat iets meer is als je het combineert?
100 + 0 = 100
50 100 0 = 150
Ms dat de dry liner iets warmer aanvoelt, maar een buitendeken van 0 is niet opeens 50 gram?
MyWishMax schreef:Als hij de hele winter een deken opgehad heeft, gewoon weer op doen. Dit is juist een lastiger periode omdat ze al wel aan het verharen zijn. Ook al lijkt er nog flink vacht op te zitten, het is toch al anders als in de winter. En qua temperatuur wordt het gewoon weer winter.
Damelza schreef:Mocht iemand ergens de WeatherBeeta ComFiTec Dynamic High Neck in maat 185 op voorraad zien dan hoor ik het graag, die wil ik nog wel graag passen.
Vandaag haar nog even opgemeten, maar volgens de officiele richtlijnen zou ze eigenlijk een maat 175 moeten hebben, maar daarvan zit tot nu toe alles echt mega strak
Damelza schreef:Wat is jullie ervaring met de Dominick dekens?