Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jamiroquai schreef:Maar zijn ze dan ook echt niet uit hun stal geweest, of had je een binnenbak. Of een stalgang of iets dergelijks. Ik hoor al dat er weer gewaarschuwd wordt voor extreem weer en de A1 wordt afgesloten. Die ligt gelukkig niet hier, ha ha!
Maar het geeft wel aan hoe uitzonderlijk de situatie is!
Ik hoor graag of ook anderen weten of paarden langer dan 48 uur op stal hebben gestaan...
Al is het maar om mij te laten weten dat mijn paard niet de enige is in heel Nederland die een paar dagen niet buiten komt....
Maar bigone, je hebt gelijk: het is nu eenmaal zo, een been breken- van een paard is erger. Gelukkig heeft hij echt een grote stal, 4,5 bij 4,5.
EDIT: auto heeft het begeven inmiddels. We kunnen nu nog alleen te voet uit huis..... Wel romantisch!
Vippie schreef:Hier gaat de training gewoon door, lang leve mn sneeuwbeslag
Ipv bakslepen gaan we maar menschjes-slepen
Nouvel schreef:Ik was vanmiddag ook begonnen met de hoefslag sneeuwvrij maken, was met flink hakken, harken en vegen tot zo'n 3/4 gekomen, en wat denk je...
toen ging het weer sneeuwen en flink ook...![]()
![]()
morgen maar even kijken hoe de situatie is, en kijken of ik weer moed kan verzamelen om opnieuw te beginnen...
ik heb nu vakantie, dus ik ga ze zelf 's morgen rond 10 uur/half 11 buiten zetten als ik uit ga mesten en als ze rustig staan zet ik ze rond 3 uur weer binnen...
ze staan dan in de paddock met hooi...
en verder kunnen wij hier hier weinig, zelfs de wegen zijn nog te glad...