Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kyrseltje schreef:Al een tijdje zweet mijn fjord (27 jaar) op de wei/in stal. Eerst wilde ik het gewoon afwachten tot het kouder werd, maar hij blijft zweten. Vooral op stal is zijn vacht goed nat. Nou begin ik me dus af te vragen of meneer zijn temperatuur nog wel voldoende kan regelen doordat hij toch langzamerhand wel echt een opaatje is. Hij staat verder gewoon bloot op zijn behoorlijke teddy vacht na.
Nou zat ik te denken om hem gedeeltelijk te scheren (alleen voorkant/luchtpijp gedeelte?) maar wil hem eigenlijk niet onder dekens zetten. Hij doet namelijk eigenlijk weinig meer dan op de wei/stal staan en lekker genieten van zijn pensioen. Dus vind dat niet nodig als hij zichzelf nog warm kan houden.
Dus concreet:is er een model geschikt waarmee je niet met dekens hoeft te pielen? En raden jullie me dit aan of niet?
Beau_Myrthe schreef:Bij mijn vorige regendeken had ik ook geen hals en daar regende het ook niet bij in... Vandaar dat ik het mijn dus afvraag?
Hals aanschaffen is dus toch echt nodig?
Edit: het is tot ongeveer de plek waar de singel ligt ingeregend had je dit ook?