Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
wendyke schreef:jeetje wat een gezeur weer ! wat doet een vliegdeken nou?? ik heb een vliegendeken uv werend omdat ik een donker paard is dat wel fijn voor het beest staat er niet onder te zweten en blijft mooi op kleur.
Jessix schreef:wendyke schreef:jeetje wat een gezeur weer ! wat doet een vliegdeken nou?? ik heb een vliegendeken uv werend omdat ik een donker paard is dat wel fijn voor het beest staat er niet onder te zweten en blijft mooi op kleur.
Goh wat zielig voor al die donkere paarden toen de mens nog niet had besloten dat een deken nodig was..Ik ga nu gauw naar de winkel om er ook maar eentje te kopen, want ik doe ze duidelijk te kort!
edit: Niet zo zeer persoonlijk bedoeld hoor.. Dit is meer een algemene kreet.
Focussed schreef:Als je paard zulke pijnlijke en stijve spieren heeft na een training is er iets niet goed met je training lijkt me.. (of met de afvoer van schadelijke stoffen uit de spieren, dan is er dus wat mis met je paard of moet je langer uitstappen of meer vrije beweging geven). Het tegen gaan van koude spieren door de wind is vooral een kwestie van goed uitstappen, zodra de huid droog is is het "gevaar" geweken, de staat van de vacht maakt daarin niet uit.