Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Ook al blijf ik van mening dat een maat gewoon een maat zou moeten zijn. (Maar dat is ook bij mensen kleding) dus een 195 zou niet ineens 10cm te lang moeten zijn als de deken aan de voorkant goed ligt. Kleine afwijking bij de merken die net andere manier gebruiken van boven en onderlengte kan, maat bij dekens die zelfde maatvoering gebruiken zou het niet zoveel mogen verschillen. Dan zou je evht alleen naar pasvorm moeten hoeven te kijken.
gr_roos schreef:Als ik dit zo lees ben ik zo blij met mijn Weatherbeeta's. In al die jaren (minstens 15) nooit scheve dekens, nooit schuurplekken, zelfs niet als ze even te groot zijn en ook bij een te ruime deken trekt ie niet naar achter over de schoft.
Change03 schreef:gr_roos schreef:Als ik dit zo lees ben ik zo blij met mijn Weatherbeeta's. In al die jaren (minstens 15) nooit scheve dekens, nooit schuurplekken, zelfs niet als ze even te groot zijn en ook bij een te ruime deken trekt ie niet naar achter over de schoft.
Helaas niet geschikt voor speelse paarden. Ze gaan altijd op dezelfde plek kapot... Van goedkoop tot de allerduurste.
Change03 schreef:gr_roos schreef:Als ik dit zo lees ben ik zo blij met mijn Weatherbeeta's. In al die jaren (minstens 15) nooit scheve dekens, nooit schuurplekken, zelfs niet als ze even te groot zijn en ook bij een te ruime deken trekt ie niet naar achter over de schoft.
Helaas niet geschikt voor speelse paarden. Ze gaan altijd op dezelfde plek kapot... Van goedkoop tot de allerduurste.