Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sylvia3 schreef:Ik ga hier ff mijn vraag stellenals dat mag natuurlijk. Mijn ponytje Awelsh staat de laatste weken met een 0 grams deken op. En soms met een fleece deken eronder. Tot vandaag zijn haren stonden overeind en hij stond te trillen. Voor de rest eet hij goed(soms krijg ie bijna niks van me nicht, maar dat heb ik al gezegd) hij is wel een beetje dunnetjes. Maar is druk zoals altijd en eet genoeg eet alles op. Nu heb ik toch zijn 300 grams deken opgedaan. Is dit heel erg? Hij staat van 's ochtends 9 uur tot meestal 9 uur
'S avonds. En wel een windje. Dus nu is
Mijn vraag 300 grams deken is nu niet erg toch? Hij heeft ook niet zo'n dikke wintervacht. Groetjes Annebel
Edit: hij heeft een Nika deken met hals. En voelde koud aan. Normaal is hij best wel
Redelijk warm.
MoniekV schreef:Sylvia3 schreef:Ik ga hier ff mijn vraag stellenals dat mag natuurlijk. Mijn ponytje Awelsh staat de laatste weken met een 0 grams deken op. En soms met een fleece deken eronder. Tot vandaag zijn haren stonden overeind en hij stond te trillen. Voor de rest eet hij goed(soms krijg ie bijna niks van me nicht, maar dat heb ik al gezegd) hij is wel een beetje dunnetjes. Maar is druk zoals altijd en eet genoeg eet alles op. Nu heb ik toch zijn 300 grams deken opgedaan. Is dit heel erg? Hij staat van 's ochtends 9 uur tot meestal 9 uur
'S avonds. En wel een windje. Dus nu is
Mijn vraag 300 grams deken is nu niet erg toch? Hij heeft ook niet zo'n dikke wintervacht. Groetjes Annebel
Edit: hij heeft een Nika deken met hals. En voelde koud aan. Normaal is hij best wel
Redelijk warm.
Ik vind het verschil tussen een 0 grams en een 300 grams deken nogal groot!![]()
Als je pony niet dikker wordt zou ik een keertje bloed laten prikken
MoniekV schreef:Als de oren en neus koud zij wilt het niet zeggen dat de pony het ook koud heeft![]()
Als hij dunner wordt als het kouder wordt moet je hem meer ruwvoer geven, waarschijnlijk komt dit ook doordat hij in de zomer op het gras staat en nu niet meer?
Sylvia3 schreef:MoniekV schreef:Als de oren en neus koud zij wilt het niet zeggen dat de pony het ook koud heeft![]()
Als hij dunner wordt als het kouder wordt moet je hem meer ruwvoer geven, waarschijnlijk komt dit ook doordat hij in de zomer op het gras staat en nu niet meer?
Okeej, mijn fout werd ooit x verteld dat t zo is. Van mij krijgt hij genoeg kuil, 's ochtends krijgen alle paarden 4 scheppen bietenpulp. Maar hij 2. In de middag 1 uur krijgen ze kuil. Alleen kan ik jammer genoeg het hem niet geven omdat ik opschool zit, me nicht doet dat dan maar slaat de pony's over. Omdat er anders niet genoeg voor de paarden is. Daarom heb ik net ook haar vader gezegd of hij dat met haar wilt bespreken. Omdat ze niet naar mij luistert als het over het eten gaat van de paarden. 'S middags krijgen ze witte haver, hij een handje of een half schepje. En 's avonds 9 uur krijgen ze bietenpulp, en soms kuil.
Nouvel schreef:de light is toch geen 250 gram?
die is volgens mij 0, 50 of 100?
200 of 250 is medium dacht ik