Perryx schreef:Inderdaad .. arm paard
Voor jou hetzelfde... Het is een gevoerde regendeken.
Paard stond bij z'n vorige eigenaar altijd op een weide en nu eindelijk op een stal. Dus hij is wel ergens gewend aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fleurfloran schreef:Perryx schreef:Inderdaad .. arm paard
Voor jou hetzelfde... Het is een gevoerde regendeken.
Paard stond bij z'n vorige eigenaar altijd op een weide en nu eindelijk op een stal. Dus hij is wel ergens gewend aan. En hij is pas 3 dagen geleden geschoren. Dus arm paard? Nee zeker niet.
linnie050 schreef:Hoe ga jij je paard scheren?
Hoe dik is de vacht nu?
Je trekt toch geen winterjasje uit dus dan kan je wel voorstellen dat het paard het kouder heeft.
En dan zal je hem moeten helpen om warm te houden.
Hier 300 gram en 150 gram hals.
Helemaal geschoren behalve hoofd en zadelstukje.
marshmellow schreef:Jeetje wat doet iedereen die nu al een 300-400 grams deken op hebben bij hun paard in de winter dan?
Die van mij is geschoren en staat onder 150 gram.. Heb ook nog een 300 grams hals maar paard zweet zich rot als hij die met dit weer om heeft
marshmellow schreef:Jeetje wat doet iedereen die nu al een 300-400 grams deken op hebben bij hun paard in de winter dan?
Die van mij is geschoren en staat onder 150 gram.. Heb ook nog een 300 grams hals maar paard zweet zich rot als hij die met dit weer om heeft
M_nouska schreef:Weet niet of ik het hier mag plaatsen, maar heb mijn paard ook sinds kort onder een deken staan omdat ze niet zo'n goede wintervacht aan maakt.
Ik las gisteren op facebook een stukje van "inkepingen" bij de schoft.
Nu zag ik vandaag dat zij ook een soort deuken heeft.
Is dit erg of is het gewoon de overgang van veel haar naar weinig haar?
Het is dus de rand van het deken.
[ Afbeelding ]