Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Mooi Ziolette![]()
Goed nieuws Nouvel, het is jammer dat ze nu van ongevoerd direct naar 200grams gaan. Een fleece of 50grams zou voor mij een mooie uitkomst zijn
En een vraagje, hoe doen jullie het met buitenritjes en dekenpaarden? Ik heb nu een oude 200 gr op liggen dus wil d'r, zeker in de kou, niet direct d'r billen bloot geven. Maar de gehele rit met een uitrijdeken is wel weer heftig gezien we graag galopperen over de duinen.. Hoe doen jullie dat? Eerst in de bak warm rijden? Halverwege de deken oprollen voor het zadel?
Stamper schreef:Hebben jullie paarden hier ook last van? Ik heb geen idee of het daadwerkelijk van de dekens afkomt. Maar het is zo raar.
Enkele weken geleden had mijn paard ineens een korstje zitten boven haar schouder. Vanochtend ontdekte ik er een op haar zij. Niet bij een naad of riempje in de buurt oid.
Geen open plek of schaafwond, echt onder de vacht korstje.
Dekens zijn afgelopen tijd niet gewisseld. Paard heeft gewoon de Rambo duo op met een liner er onder.
Cerastes schreef:Veulen84 schreef:Toch maar wat dikkere dekens opgedaan. Beide dames voelde niet erg warm. Bovendien is het echt vriezend koud. Dus nu 550 en 700.
Is dat niet belachelijk veel?
Het vriest misschien max -5 , 300grams lijkt me toch wel genoeg...of zijn ze zo oud/ziek?