Hopen dat deze het wel houdt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maikee schreef:Ik heb sinds dit jaar de bucas power turnout extra. Is deze deken echt genoeg voor de winter of moet hier toch een onderdeken onder? Mijn paard heb ik vandaag geschoren en heeft deze deken al op
Koper schreef:Maikee schreef:Ik heb sinds dit jaar de bucas power turnout extra. Is deze deken echt genoeg voor de winter of moet hier toch een onderdeken onder? Mijn paard heb ik vandaag geschoren en heeft deze deken al op
Heb je de moderatoropmerking in de OP gelezen?
Zo nee: doe dat even, dan hoeven wij je niet om de ontbrekende informatie te vragen.
Maikee schreef:Excuses had het inderdaad niet gelezen. Ze staat 24/7 buiten maar gaat snachts eigenlijk altijd in de stal staan.
En ik heb dekens in vele verschillende grams liggen dus dat is het probleem niet. Deken is trouwens nieuw
Koper schreef:Maikee schreef:Excuses had het inderdaad niet gelezen. Ze staat 24/7 buiten maar gaat snachts eigenlijk altijd in de stal staan.
En ik heb dekens in vele verschillende grams liggen dus dat is het probleem niet. Deken is trouwens nieuw
Welk model is hij geschoren, is het een fjord of een warmbloed, heeft je paard beschutting op de wei....??
Als je paard steeds in de stal gaat staan lijkt me dat genoeg indicatie dat ze het koud heeft. Is er nog iets anders aan beschutting (houtwal, bomen enz) of wordt er bij voorbeeld ook in die stal gevoerd?
Maikee schreef:Ze is helemaal geschoren en een kwpn merrie. Overdag staan ze op de wei waar ze uit de wind kunnen staan langs een schuur of onder bomen. Savonds gaan ze naar huis en staan ze in de bak met inloopstal. In die stal krijgen ze inderdaad ook hooi en dat is de enige plek waar ze daar droog en uit de wind kunnen staan.