Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mavantos schreef:Is de pasvorm van de Horseware Rhino dekens heel afwijkend van die van de Rambo's? Heb nu een Rambo Supreme van mijn vorige paard op mijn nieuwe paard liggen, maar deze is echt te kort. Ik vind alleen die dekens zo verschrikkelijk duur en die Rhino die ik zag is net even vriendelijker geprijsd.
Als ze dan net zo fijn passen en kwalitatief niet teveel onder doet heb ik net zo lief een Rhino...
Nouvel schreef:mavantos schreef:Is de pasvorm van de Horseware Rhino dekens heel afwijkend van die van de Rambo's? Heb nu een Rambo Supreme van mijn vorige paard op mijn nieuwe paard liggen, maar deze is echt te kort. Ik vind alleen die dekens zo verschrikkelijk duur en die Rhino die ik zag is net even vriendelijker geprijsd.
Als ze dan net zo fijn passen en kwalitatief niet teveel onder doet heb ik net zo lief een Rhino...
Rhino viel bij mijn paard korter dan Rambo
mavantos schreef:Korter bij de benen, of korter qua ruglengte? Korter bij de benen en buik vind ik niet zo erg.
Ik heb een normaal gebouwde KWPN x Trakehner van ruim 1.70m. Heb nu alleen een 198. Dat ging nét, maar nu ze voller en gespierder wordt met dikke dekens eronder is die echt een stuk te kort op de rug. Moet eigenlijk gewoon een 206 hebben, maar vind het zo zonde geld. Die ik nu heb is net een jaar oud en was hartstikke duur voor mijn vorige sloper. Deze sloopt gelukkig niks
Citaat:Nouvel schreef:Rhino viel bij mijn paard korter dan Rambo
Korter bij de benen, of korter qua ruglengte? Korter bij de benen en buik vind ik niet zo erg.
Ik heb een normaal gebouwde KWPN x Trakehner van ruim 1.70m. Heb nu alleen een 198. Dat ging nét, maar nu ze voller en gespierder wordt met dikke dekens eronder is die echt een stuk te kort op de rug. Moet eigenlijk gewoon een 206 hebben, maar vind het zo zonde geld. Die ik nu heb is net een jaar oud en was hartstikke duur voor mijn vorige sloper. Deze sloopt gelukkig niks
Polar schreef:Die Optimo doet inderdaad hetzelfde als bij mijn paard, dat naar achteren kantelen.
Misschien kun je een Premier Equine deken uitproberen? Dat is hier echt een uitkomst gebleken.
Geen schuurwondjes meer, geen haar weg op de schoft, echt helemaal goed.
MarjanB schreef:Hoe is jullie ervaring met de dry liner of air liner van horseware?
Celebi schreef:Dan zou ik nu gewoon een 50g (eventueel die nieuwe therapie) liner overwegen. Het is een prima dekentje hoor qua temperatuur die Airmax, heel ademend en net dat beetje extra isolatie, maar de stof is helaas niet zo prettig als onderlaag.