Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Veulen84 schreef:Niks![]()
Ze wilde wel een potje antibyt voor me halen. Ja daar heb ik niks aan, dat gaat niet werken. Stalhouder ging d'r nog even over praten. Hij doet het ook bij de 2 andere paarden.
Over 10 dagen gaan mijn paarden uit de kudde. Dus hopelijk redden we het zo. Moet het alleen niet gaan stortregen. Dan wordt het jute te zwaar.
SG1985 schreef:Mijn paard staat onder 250... maar denk er toch aan om aan te vullen met een extra hals van 150.... maar wat als de ergste kou nog moet komen..........
Ik wil eigenlijk max tot 450 grams gaan in de winter....
ervaringen? zucht!
Yvank_ schreef:SG1985 schreef:Mijn paard staat onder 250... maar denk er toch aan om aan te vullen met een extra hals van 150.... maar wat als de ergste kou nog moet komen..........
Ik wil eigenlijk max tot 450 grams gaan in de winter....
ervaringen? zucht!
Kijken naar het paard en niet wat je zelf als doel wil stellen. Voelt die goed zo laten, zijn ze koud dan wat erbij... Ik zou ook graag max 450 doen maar mijn paard heeft behoefte aan meer in de winter dus dan moet dat maar.
Veulen84 schreef:Niks![]()
Ze wilde wel een potje antibyt voor me halen. Ja daar heb ik niks aan, dat gaat niet werken. Stalhouder ging d'r nog even over praten. Hij doet het ook bij de 2 andere paarden.
Over 10 dagen gaan mijn paarden uit de kudde. Dus hopelijk redden we het zo. Moet het alleen niet gaan stortregen. Dan wordt het jute te zwaar.
finally schreef:ik verbaas me echt over hoeveel er al opgelegd word, 400 gram?? wat als het in januari overdag -5 of nog lager word? krijgt je paard dan 1 of 2 kilo op zijn rug??
finally schreef:ik verbaas me echt over hoeveel er al opgelegd word, 400 gram?? wat als het in januari overdag -5 of nog lager word? krijgt je paard dan 1 of 2 kilo op zijn rug??