maar met de amigo heeft hij tijdens eten echt blote billen. Anyway hierbij..

En de pony in z’n blootje:

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SansaS schreef:Die irish van jou heeft gewoon bevestigingen voor de liner... ik zie ze zitten haha.
Die rode niet maar dat is een freedom en geen irish.
MaritB schreef:SansaS schreef:Die irish van jou heeft gewoon bevestigingen voor de liner... ik zie ze zitten haha.
Oke blijkbaar werkt dat anders.. want ik doel op van die ‘ogen’ binnen in de deken..
Dit bevraging gebruik ik voor de hals
MaritB schreef:SansaS schreef:Die irish van jou heeft gewoon bevestigingen voor de liner... ik zie ze zitten haha.
Oke blijkbaar werkt dat anders.. want ik doel op van die ‘ogen’ binnen in de deken..
Dit klittenband gebruik ik voor de hals
MyWishMax schreef:MaritB schreef:[quote="SansaS"
Die irish van jou heeft gewoon bevestigingen voor de liner... ik zie ze zitten haha.
Dit klittenband gebruik ik voor de hals
SansaS schreef:Ja nee horseware liner ga je niet kunnen vastmaken aan een andere deken dan horseware (aan de voorkant dan he)
De temperatuur ranges van bucas zijn eigenlijk zo dat je echt geen 100 grams hoeft hoor. 50 en 150 is dan genoeg.
MarjanB schreef:Hier zitten de goedkopere première dekentjes wel goed op m’n Welsh. Heb nu een hkm dacht ik?
Deze was nog te groot qua lengte maar ja hij is 2,5 en groeit enorm hard op het moment
[ Afbeelding ]
MaritB schreef:SansaS schreef:Ja nee horseware liner ga je niet kunnen vastmaken aan een andere deken dan horseware (aan de voorkant dan he)
De temperatuur ranges van bucas zijn eigenlijk zo dat je echt geen 100 grams hoeft hoor. 50 en 150 is dan genoeg.
Mmm die ervaring heb ik niet
In principe is er ook geen 150 gram tenzij ik toch de freedom gebruik.