gisteren kwamen we op stal tegen 16:30 en toen zagen we dat de dekens af waren -- super lief de stal eigenaar had dat gedaan en ze zijn gisteren eindelijk voor het eerst de wei op gegaan ! werd tijd haha -- dus we hebben gisteren besloten dat de dekens nu af blijven .
ik heb de mijne vanochten met een regendeken gezet hij voelde best koud maar nu ga ik die toch af halen
enjoy86
Geplaatst: 01-05-12 16:33
ff offtopic. hebben jullie paarden al hun zomervacht? merk dat ze hier wat moeite hebben met het weer. komen nu lekker in de zomervacht, maar vind het laat dit jaar
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Nou mijn Andalusier heeft er nog een complete wintervacht opzitten die nu eindelijk langzaam aan het verharen gaat. Man o Man paardlief weet niet wat ze er mee moet. Ene dag bloedheet andere dag weer koud. Aan het einde van de week wordt het weer 15 graden overdag en 7 graden snachts. Lekker dan maar weer.... dan gaat de 200 gram weer uit de kast Om gek van te worden...
hier ook al volledig zomervacht, kort en dun. Vanavond na het werken maar 200 gr erop en morgen ochtend er weer af halen. Hopelijk komt de regendeken die ik vandaag besteld heb donderdag binnen.
Nouvel
Geplaatst: 01-05-12 17:48
hier ook al een aantal weken heel mooi in het haar! komt nog wel wat haar af met flink poetsen, maar vacht ziet er al super uit!
ook mijn 2 jarige hengst die we afgelopen zondag uit de opfok hebben opgehaald zit al prachtig in zijn vacht en glimt je tegemoet!
Mijne staat binnen (buitenstal dat wel) met een 0 grams regendekje, ik heb hem er gister overdag afgehaald. Vandaag maar erop gelaten want mijn vliegendeken is nog niet binnen, zodra die er is en het een beetje 15+ graden is dan komt die erop.
Tancreda4
Geplaatst: 01-05-12 17:53
Hier enkel aan de buik nog wat haar teveel. De rest is ze er al doorheen. Vandaag ook bloot, het is warm en droog.
Camaro staat al weken zonder deken. Zijn wintervacht viel behoorlijk mee en ivm zijn leeftijd hoeft hij maar een paar keer per week aan het werk, had er geen last van dus! Hij heeft van oktober tot maart een 0 grams deken op gehad en staat nu heerlijk met een glanzende zomervacht op de wei.