Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
prugelpiet schreef:Zijn hier ook mensen die 2 liners gebruiken en een overdeken? Ik heb een 100 en 200 grams liner, mijn portemonnee vind het leuker als deze ook samen 300 gram kunnen worden en ik er geen losse voor hoef aan te schaffenMaar ik zie niet helemaal in hoe dit goed zou kunnen gaan.
Saaams schreef:Iemand raad?
Ik had voor mijn pony altijd perfect de amigo bravo met losse liners van horseware.
Voor mijn nieuwe paard bij aankoop ook de bravo besteld in een bundel met 100+200 liner. Dus als set.
Maar de onderdekens lijken veel ruimer/anders dan ik gewend ben. Ik vind ze niet lekker aansluiten, lijken zelfs langer dan de bovendeken en dit heb ik nog nooit gehad. Maat klopt.
Onderdeken zakt aan de voorkant zelfs wat scheef weg naar t kant.
De pony had een 5’9 en het paard een 6’0 dus daar scheelt het hem niet in.
Piekosjj schreef:Ja helaas hier ook liners in dezelfde maat eigenlijk te groot voor de buitendeken. Liner in maatje kleiner ligt een stuk beterEn dat gaat dan over de XL buitendeken met XL liners, je zou denken dat ze die wel in de juiste maatvoering kunnen maken
De ringen voor de liners bij de schoft liggen ook niet goed daar.
Iemand recommendaties voor een zweet deken die ook als staldeken te gebruiken is? Dus met gladde buitenkant maar wel iets van fleece oid aan de binnenkant? Mijn oog viel op de HW Autumn Cooler maar ik ben bang dat daar toch zaagsel aan blijft plakken. Had gister in de winkel ook even naar de Dry liner gevoeld, wat een fijne stof! Maar die heeft volgens mij geen buiksingels. Mijn paard ligt en rolt erg graag op stal dus met enkel zo'n elastische buiksingel gaat dat niet blijven zitten
Piekosjj schreef:Iemand recommendaties voor een zweet deken die ook als staldeken te gebruiken is? Dus met gladde buitenkant maar wel iets van fleece oid aan de binnenkant? Mijn oog viel op de HW Autumn Cooler maar ik ben bang dat daar toch zaagsel aan blijft plakken. Had gister in de winkel ook even naar de Dry liner gevoeld, wat een fijne stof! Maar die heeft volgens mij geen buiksingels. Mijn paard ligt en rolt erg graag op stal dus met enkel zo'n elastische buiksingel gaat dat niet blijven zitten
MyWishMax schreef:Waarom kan er geen liner onder? Ik heb ze er wel gewoon onder bij de irish? En bij de smartex.