Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:Op kou kun je je kledenZeiknat geregend hooi, chagrijnige paarden, druipende dekens in huis om over mijn eigen stemming nog maar te zwijgen daarentegen...
liekec schreef:Tja geen idee... Er is niks scherps of iets langs gekomen dus ik gok door spelen met vriendjes... Denken jullie dat het zin heeft om terug te gaan met die deken?
Stamper schreef:Hebben jullie paarden hier ook last van? Ik heb geen idee of het daadwerkelijk van de dekens afkomt. Maar het is zo raar.
Enkele weken geleden had mijn paard ineens een korstje zitten boven haar schouder. Vanochtend ontdekte ik er een op haar zij. Niet bij een naad of riempje in de buurt oid.
Geen open plek of schaafwond, echt onder de vacht korstje.
Dekens zijn afgelopen tijd niet gewisseld. Paard heeft gewoon de Rambo duo op met een liner er onder.
MoniekV schreef:liekec schreef:Rianne, 600. Maar ik ga maar weer opzoek naar een goedkoop vod voor deze winter van 100gram, als iemand ideeën heeft?
Misschien via marktplaats een Rambo of Bucas?
RianneH schreef:Stamper schreef:Hebben jullie paarden hier ook last van? Ik heb geen idee of het daadwerkelijk van de dekens afkomt. Maar het is zo raar.
Enkele weken geleden had mijn paard ineens een korstje zitten boven haar schouder. Vanochtend ontdekte ik er een op haar zij. Niet bij een naad of riempje in de buurt oid.
Geen open plek of schaafwond, echt onder de vacht korstje.
Dekens zijn afgelopen tijd niet gewisseld. Paard heeft gewoon de Rambo duo op met een liner er onder.
Een klein bultje met een gelig korstje erop? De ruin van mn zusje heeft een aantal keer van die bultje gehad, lijkt wel een verstopt talgkliertje oid. De da wist ook niet wat het was, hij zag er geen rainrot in en de cortisol-zalf hielp ook niets. Bij hem jeuken ze wel erg als je ze aanraakt, maar verder heeft ie er helemaal geen last van. Zomers verdwijnen ze weer.
liekec schreef:Koper, hoezo een paar tegelijk? Ivm verzendkosten?
En volgens mij niet nee, maar vind het ook een beetje banketstaaf om dat op iemand anders te verhalen want ze bijten elkaar allemaal in de dekens en dus ook de mijne...
RianneH schreef:Ai, als ze elkaar allemaal opvreten is het misschien verstandig de deken extra te beschermen? Wij spuiten dit goedje, is verschrikkelijk, maar help heel goed: http://www.ej.nl/stal-meer/stal/antibij ... AoZp8P8HAQ