vandaag alleen een regendeken op gedaan hoop volgende week dekenloos te zijn.
Rosebud
Geplaatst: 29-04-12 16:37
simongek schreef:
ik heb er niets af gehaald. wat een snert weer zeg. paard staat met 350 gram.
350 gram, halleluja!! die gaat er bij mij alleen op als het -10 word.
die van mij staat nu alweer een paar weekje met o grams regen deken, maar zodra het weer rond de 15/18 graden blijft, gaat die lekker af hoor. lekker zonnebaden
Ik heb vanmiddag de 200 er af gehaalt. Heb hem toen een uurtje zonder deken laten staan en na het rijden de 0 grams op gedaan. Durf het nog net niet aan om hem helemaal zonder te zetten. Misschien morgen, als ze gelijk krijgen met de weersvoorspellingen.
wat een hoop dekens nog! Hier was het vandaag 18 graden en denk al niet meer aan een deken, hij zweet al als het meer dan 10 graden is met een nul grams regendeken.
Sjonge jonge. Vnaochtend wind op haar stal - deuren dicht - flink koud onder haar 50 gram. Toch de 0 opgelegd, omdat het middags warmer zou worden. Vanavond te heet onder haar 0 gram in stal. Sjonge, ik weet het niet meer. Ik heb haar maar bloot gezet, want ze was echt te warm. En in stal staat ze wel uit de wind, en droog uiteraard. Morgen wordt het mooi, dan lekker zonder denk ik.
MiniLoe
Geplaatst: 29-04-12 22:06
Wij hadden ruim twintig graden vandaag, blij dat ik gister alles af heb gedaan. Vind dit heerlijk weer want de nachten zijn ook niet koud dus hoeft ef savonds ook niets op
Mn shetter die zn vacht gewoon had vd winter voelde wel iets klammig vandaag.
Deken af gedaan, het was hier 18 graden vandaag. Als de voorspellingen kloppen wordt het eind volgende week weer een graad of 9, dan gaat de deken er gewoon weer op.
Bloot, vliegen slaan ze maar met de staart weg, anders hebben ze elke dag van het jaar wel een dek op. Hier nog geen horzels dus vliegendeken ligt nog in de kast
Laatst bijgewerkt door MiniLoe op 30-04-12 15:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Simongek, welke deken heeft jouw paard vandaag opgehad en wat voor 'n weer was het vandaag bij jou? Ben ik nu wel nieuwsgierig naar, hier was het gewoon heet namelijk!
Vandaag heeft ze hier lekker bloot gestaan, maar vanavond gaat gewoon haar fleece gevoerde dekentje weer om, rest van de week schijnt weer prut te worden...
veersche
Geplaatst: 30-04-12 17:56
Jeetje zeg wat een dekens nog allemaal! Die van mij staat al sinds maart (of wanneer was het zo'n mooi weer) zonder deken. En mijn bijna 3-jarige heeft helemaal geen deken op gehad (lijkt me nogal logisch) en die zit al zeker een maand in haar mooie zomervelletje!
Mijn kwpnertje heeft al vanaf half maart een 0 grams regendeken op. Vandaag de deken maar even af gedaan! maar die gaat vanavond gewoon weer op. Want morgen word het weer slechter zeggen ze....