Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Damelza schreef:Dat wordt toch ook de Rambo Marjan![]()
MarjanB schreef:Heeft 1 van jullie de amigo xl en de PÉ buster wel eens vergeleken? Want met het vast maken van de voorsluiting dacht ik wat zit die laag
different1 schreef:MarjanB schreef:Heeft 1 van jullie de amigo xl en de PÉ buster wel eens vergeleken? Want met het vast maken van de voorsluiting dacht ik wat zit die laag
Had al eerder wat geschreven over de dekens van drunens ruiterhuis, maar dat zou voor je fjord misschien nog wat zijn.
Het zijn de vario dekens, vallen erg ruim én met v-sluiting
Temeraire schreef:different1 schreef:
Had al eerder wat geschreven over de dekens van drunens ruiterhuis, maar dat zou voor je fjord misschien nog wat zijn.
Het zijn de vario dekens, vallen erg ruim én met v-sluiting
Dit klinkt heel goed! Maar ik vind de vario bij het paard op hun site al trekken op de schouders, en dat is een 'normale' warmbloed. Dus dan twijfel ik toch weer of de deken breed genoeg is.
DuoPenotti schreef:is rambo breder dan?
De kroo heeft ook nog een brede deken.
Maar vond hem op die van mij niet beter passen dan de bravo xl.
Maar misschien wel bij de fjord
Wesseltje schreef:Ik heb nu een aantal dagen de bravo xl op liggen, wat qua maat echt prima zat en de eerste deken is waar hij eindelijk ruimte heeft bij zijn borst/nek. Nu zag ik vanmorgen toch een deukje in zijn manenkam, precies waar de deken ligtterwijl als ik voel het helemaal niet strak aangesloten zit. Iemand hier tips voor? Of moet ik toch weer verder zoeken?
emilie schreef:Wesseltje schreef:Ik heb nu een aantal dagen de bravo xl op liggen, wat qua maat echt prima zat en de eerste deken is waar hij eindelijk ruimte heeft bij zijn borst/nek. Nu zag ik vanmorgen toch een deukje in zijn manenkam, precies waar de deken ligtterwijl als ik voel het helemaal niet strak aangesloten zit. Iemand hier tips voor? Of moet ik toch weer verder zoeken?
Ik heb dat precies gehad bij die deken, totaal niet strak, maar wel die deuk...