Buiksingels kunnen niet korter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:
Piekosjj schreef:Oh jeetje, ik ben blij dat ik echt op m'n strepen heb gestaan met Hööks en m'n geld terug heb gekregen ipv die nieuwe Trinity deken. Bij mij zijn de liners (oude model) ook erg kort op de rug.
Ik heb onderhand mijn pakketje van Horseware binnen gekregen en nu loopt mijn paard van bijna 1.70 dus met een liner in maatje 125Echt zo bizar de maatvoering! 't zit niet helemaal ideaal met de loops, maar de deken steekt in ieder geval niet meer uit bij de billen. Helaas was de XL hals er niet in maatje Small, dus maar gewoon maat Medium gekozen, en hij is wat ruim maar hij zit in ieder geval altijd netjes tot haar oren en drukt niet aan de onderkant van haar hals als ze van de grond eet, wat de normale hals maat M wel deed. Al met al tevreden
Heb al een deel van mijn oude Trinity dekens verkocht, en dus eentje geld terug gekregen, die voor mijn nieuwe horseware dekens hebben betaald
Marjan ik vind de WB op de schoft het mooist zitten! Maar de bravo XL juist op de schouder weer. Wellicht dat dat wat vertekt omdat de WB al gebruikt is? Mijn Bravo XL lag wat apart de eerste paar dagen en ik had soms echt 't idee dat 'ie zo over haar hals naar voren zou schuiven, maar nu is 't allemaal wat ingezakt en ligt 'ie heel netjes stabiel. Ook bij mij zijn de buiksingels super langWant ik heb een ontzettend slanke draver
[ Afbeelding ]
Let niet op mijn ranzige paard. Het eerste wat ze doet als ze naar buiten mag, is rollen
Nibbit schreef:MarjanB
Locks Horsefasion heeft ook dekens voor brede paarden.
Een goed alternatief vind ik, en ook nog verstelbaar aan de voorkant. Ze zijn verkrijgbaar van 0-400 gram.
Misschien is dat voor jou ook nog wel een optie?
https://www.lockshorsefashion.com/index ... deken.html
X2305 schreef:Ik heb een Amigo Bravo van 2 jaar oud en nu een nieuwe gekocht. Beide maat 6.3, ze zijn even lang (van boven naar beneden en van voor naar achter) over de rug. Maar… ik heb bij dit model een lagere hals sluiting en veel meer ruimte aan de voorzijde. Bij de Hypostore hadden ze dit niet eerder gehoord. Iemand dit al eens meegemaakt?
De deken is nu echt te groot aan de voorzijde… ik twijfel over een maatje kleiner nu want ik heb al 11 jaar inmiddels 6.3 voor hem… zowel van de Amigo Bravo als Rambo als de vliegendekens. Normaal altijd perfect maar hij lijkt nu echt groter aan de voorzijde.
Het is die met de V-sluiting. Die heb ik 2 jaar geleden dus ook gekocht; het is echt exact dezelfde.
prugelpiet schreef:Is dat niet veels te kort? Mijne van 157 loopt met 135 liners en die zijn niet te lang. Maar die is wel dik