Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Azmay schreef:liekec schreef:Wat gek, een stalgenootje van mij had alleen de keuze tussen 0 of 250 gram, dus ik zei koop een 100 grams. Zei ze ja die zijn er niet in high neck uitvoering. En warempel! Echt niet te vinden! Vind dit zo gek... Of kijk ik met m'n neus...
Nika en HH hebben ze in ieder geval.
Xivura schreef:Wat een gedoe met de dekens met dit wisselende weer.. Vandaag had hij een 200 grams op, maar heb vanavond toch de 300 met hals.
Staat de hele dag op open veld en nachts op stal. 2 dagen terug zweette hij onder de 300 grams dus daarom had ik de 200 op gedaan zonder hals, alleen was het toen ook 14 graden .....
Nies_ schreef:Xivura schreef:Wat een gedoe met de dekens met dit wisselende weer.. Vandaag had hij een 200 grams op, maar heb vanavond toch de 300 met hals.
Staat de hele dag op open veld en nachts op stal. 2 dagen terug zweette hij onder de 300 grams dus daarom had ik de 200 op gedaan zonder hals, alleen was het toen ook 14 graden .....
Questie van goede dekens kopen. Bij mij staan ze nog steeds onder dezelfde dekens.