Ess_Ramona schreef:Yvank_ schreef:198 zou die van mij inmiddels ook wel passen. Maar heb net dit jaar allemaal nieuwe rhinos gekocht. Ga ze niet weer allemaal wisselen voor 198
Niet?
Zo steun je wel onze economie hoor!
Haha grapje.
Precies!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
geert100 schreef:max66 schreef:hier nog steeds bloot, ja, ook in de miezerige regen van vandaag. Ik haalde haar vanavond uit de wei (stond nog heerlijk te grazen) en ze was gewoon niet nat. Het leek alsof de miezerregen gewoon gelijk verdampte op haar vacht. Koud is het dan ook niet!
Ja dat bedoel ik dus. laatst dikke regen, was alleen haar bovenkant nat, na even lopen aan de longe was ze gewoon droog. Wij zijn meteen door en door nat, maar zij hebben zo'n mooi systeem. Kan ik blij van worden.
Nies_ schreef:Ik wil vandaag weer gaan scheren. Staat deze middag met 0 grams, hoop niet dat ze er onder zweet, want dan is het lastig scheren. Zonder deken is ze zo zwart ipv beige dus dat is ook niet ideaalZet dr daarna weer gewoon onder smartex medium, daar stond ze eigenlijk al onder (op gistermiddag na). Of als ik vanmiddag al tijd vind kan ze misschien wel even zonder, als de weerberichten kloppen.