Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anoniem schreef:omdat mn topic gesloten is en ik t maar hier moet vragen...
tips voor 100 grams dekens, voor bredere bouw?
Anoniem schreef:omdat mn topic gesloten is en ik t maar hier moet vragen...
FabulosoHC schreef:Anoniem schreef:omdat mn topic gesloten is en ik t maar hier moet vragen...
Ik heb een Fedimax Rainmax 100 gr, sinds een paar weken. Had daar ook al de 200 gr van. Ben erg te spreken over de pasvorm, ook geschikt voor bredere bouw. En ze zijn heel sterk en waterdicht, vergelijkbaar met Bucas etc. De prijs is ook fijn: €95. Wel in Duitsland bestellen.
Citaat:Klopt het dat fedimax geen dekens heeft waar je een hals aan kan bevestigen?
Koper schreef:Azmay als ze maar droog en warm is toch? Eigenlijk weet ik niet of twee liners onder elkaar blijft liggen, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
tiwi1969 schreef:Nessa welke BR deken heb jij?
Ik heb een Passion met halve hals en die past in de normale maat prima en inderdaad fijne hoge loopsplitten voor brede schouders.
Anders is misschien de Horse Avalance een goed alternatief.
Azmay schreef:Koper schreef:Azmay als ze maar droog en warm is toch? Eigenlijk weet ik niet of twee liners onder elkaar blijft liggen, dat heb ik nog nooit geprobeerd.
Ze staat nu lekker warm onder de 200g, dat scheelt.
Ik denk dat 2 liners op zich wel blijven liggen, deze ligt nu ook heel stabiel maar anders koop ik er gewoon een 300g bij.
Nu ik deze heb gevoeld verdenk ik de groene deken wel van 300g zijn overigens
Fabster schreef:Ik heb die van mij nu onder 200 gram. En dat bevalt goed. Vorig jaar had ik dat allemaal biet gedaan, want zó koud is het niet. Maar die kleum van mij heeft dat toch wel nodig. Dan blijft hij een stuk beter te pruimen. Hopelijk kan ik er dan ook weer eens op. Want in de winter, als hij het koud heeft, kan hij ook geen zadel meer op zijn rug hebben. Ik denk toch, dat die spieren strak trekken, ofzo. Dus was al aan het kijken voor een goede stapmolendeken voor bij get longeren enzo. Uitrijdeken geb ik wel. Dus wie weet wordt het nog wat.