Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
terwijl je daar normaal ook aangevallen wordt.
Woensdag kon ik trouwens niet eens longeren, ik stond alleen maar dazen weg te jagen en te wapperen met m'n longeertouw en longeerzweep, hihi ze zal wel gedacht hebben wat bedoelt ze toch allemaal.

! Valt me wel op dat ze bestwel lang nog blijven leven in 't water maar ja, ik heb nu 2 reservoiren dus ik win
!
!
en later weer minder, rare dingen!
Voor een van de schimmeltjes had ik nog geen vliegendeken, ze werd helemaal gek, kreeg het nog warmer dus nog meer dazen achter haar aan, dus maar gauw naar binnen gehaald. Gewoon zielig, terwijl ze er normaal niet zo'n last van heeft. Maar heb voor haar gelukkig nu ook een vliegendeken. Dus als het even kan, eventjes lekker naar buiten.
hopelijk helpt dat tegen de voortplantig zodat ze over een paar jaar helemaal uitgeroeid zijn
Nuttig zijn ze volgens mij toch niet in de natuur.
had een streep bloed op zn hals. Omdat ik er was gingen ze even de wei op. Vijf minuten hooguit en de eerste twee stormde terug en stopte ook niet voor mensen maar liep er dwars tussendoor, gelijk schuren aan de stal en weg waren ze. Op de Belg die er nog stond zaten ongeveer naar schatting een daas of twintig die om hem heen cirkelde en op zn rug zaten. Maar het leken er ietsje minder dan voorheen. Dat is echter zo moeilijk inschatten want morgen kunnen het er wel weer meer zijn. Hier was het 31 tot 35 graden trouwens, een beetje wind wel en volle zon met strak blauwe lucht.