Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
smurffie schreef:Zijn de shetland dekens voor jou al te leveren? Maat 110, horsewear zou deze winter met een aparte lijn komen voor de slankere kleintjes?
Icrack schreef:smurffie schreef:Zijn de shetland dekens voor jou al te leveren? Maat 110, horsewear zou deze winter met een aparte lijn komen voor de slankere kleintjes?
http://www.rambodeken.nl/index.php?item ... 86&lang=NL
Daar zijn ze dan!
fleur_yen schreef:Kyrseltje schreef:Vraagje, zag ergens net berichtje voorbij komen over vliegendekens in de aanbieding. Super chill aangezien ik dit jaar geen passende vliegendeken voor paardlief heb kunnen regelen. Hij had nu de amigo mio maar die trok teveel voor, kreeg hij lichte schuurplekken van. Hoe zit het model van de allrounder en de bugbuster all in one? Hij heeft een regendeken en winterdeken van amigo Hero en die liggen wel gewoon goed.. De mio was 190 en ik denk ook net iets te krap, de all in one is wel een heel ander model. Misschien dat dit beter past en dan in een 198? De Aussue all rounder lijkt namelijk wel heel erg op de mio dus neig dan meer naar de all on one..
Ervaringen?
Hier ongeveer hetzelfde probleem en dus ook geïnteresseerd in het antwoordvraag 2, de buzz off rain heb ik gepast in haar eigen maat, lijkt netjes te liggen, maar trekt iets op sommige plekken zowel bij de borst als op de rug, niet ernstig, maar was niet 100% tevreden, zou een maat groter een idee zijn of zal ze daarin zwemmen? Ik zal vanmiddag proberen een foto te maken. Bij dochorse hebben ze namelijk de buzz off alleen maar in een grotere maat, anders wil ik denk toch voor de aussie gaan.