Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nathalie84 schreef:Ik zweer bij heiniger, scheerde er jaarlijks heel veel paarden mee. Makkelijk in onderhoud en als je er ook vanaf wilt, is er genoeg vraag naar. Heiniger houdt zijn waarde.
Ben nu overgestapt naar de heiniger xpirience omdat die gewoon nog sterker en geschikter is voor veel paarden (denk aan 80 paarden per jaar) dan de progress. Maar wil je een degelijke machine die weinig geluid maakt en toch goed scheert, is de progress gewoon goed. Ik vind het ook ideaal dat die luchtafvoer onder zit, geen vervelende haren die rond vliegen.
En ik denk, dat als je goed zoekt, of wacht op een actie de progress goedkoper is te vinden dan 300 euro.
Nathalie84 schreef:Ik heb dat met sommige messen ook, meestal als ik begin met scheren is dat piepen weg.
kellyxx schreef:Ik ben aan het twijfelen om een liscop lite te kopen of een se-600, iemand ervaringen welke ik het beste kan kopen? Ik wil er 2x per jaar mijn haflinger mee scheren alleen het lijf de benen worden gedaan met een se-200. Alvast bedankt.
Rianne1994 schreef:kent iemand deze? https://www.minihorseshop.nl/clipper-h- ... laden.html
zo ja hoe zijn de ervaringen ermee