Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amiigo schreef:Iemand die mij een 100 of 200 grams deken met hals kan aanbevelen? Moet 100% waterdicht zijn en een goede pasvorm
Marietje1990 schreef:SRY schreef:Gisteren mijn merrie de zomerdeken onder de 100grams deken gedaan. Voelde niet echt warm aan.![]()
Door het wassen is mijn 150grams in een 100grams deken veranderd en de 300grams is bij de wasserij.
Wat balen! Om die reden laat ik eigenlijk mijn dekens niet meer wassen bij de wasserij. Ze worden er inderdaad erg dun van en vaak kreeg in ze ook nog lek weer terug. Als ze echt heel vies zijn spoel ik ze zelf schoon met de hogedrukreiniger.
M'n half geschoren pony staat nog onder 100 gram + 150 grams hals maar denk dat ik er voor vannacht en morgen een 100 grams liner onder doen. Of hij moet er nog lekker warm onderaan voelen, twijfel eraan of 200 gram niet al wat teveel is. Lastig hoor!
geert100 schreef:Hier best wel een tijdje niet geweest............zucht. Heeft men nu nog steeds niets geleerd. Scheren, 250 grams dekens... zomerdekens... stinken.... waarom wordt deze edele dieren nog steeds hun best werkende 'deken' : lees vacht. afgenomen en "gooit" (ook zo een populaire uitdrukking hier) men er een kunststoffen nepvacht op en denkt men het dier een plezier te doen.
Word wakker!! Verdiep en verplaats je in je edele viervoeter en denk na.