Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Yenni schreef:Hoi! Vraagje. Pony haat in de winter om de deken om te doen. Nu wil ik graag jullie meting mbt mijn dekens. Pony heeft zag ik nu een soort afdruk in de hals waardoor ik vermoed dat de deken daar drukt en hij daarom de deken niet fijn vind.
Hij draagt nu horseware amigo.
Bij bucas gaf hij nog meer aan dat hij het niet prettig vond
* de witte haren heeft hij al sinds ik heb hem heb *
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MarjanB schreef:Een deken met een halve hals of schoft kussens. Maar toch denk ik dat je kleinere maat deken wel de juiste is. Maar goed de foto op rust is geen handige uitgangspositie
Donnatella schreef:https://www.kentucky-horsewear.com/us-e ... kin-black/
Zou dit lukken als bescherming op de hals onder een deken in plaats van die van Bucas? Je kan deze niet vastmaken, maar het materiaal ziet er wel heel fijn uit.
Nouvel schreef:Donnatella schreef:https://www.kentucky-horsewear.com/us-e ... kin-black/
Zou dit lukken als bescherming op de hals onder een deken in plaats van die van Bucas? Je kan deze niet vastmaken, maar het materiaal ziet er wel heel fijn uit.
Vind je die van Bucas niet fijn?
Hier werkt ‘ie prima en hij zit vast.
Het enige is dat ‘ie er een enkele keer met rollen wel eens uitflapt .
lies schreef:Ik denk dat de deken te hoog sluit op de borst. Denk dat een maat kleiner nog strakker zal zitten.
Als voorzitter van de Premier Equine fanclubwil ik toch de Buster nog een keer aanraden. Snap dat het bestellen (en eventueel retourneren) minder makkelijk gaat dan een bestelling bij Hypostore of Agradi, maar ik denk dat dat echt een geschikte deken is voor jouw paard.
MarjanB schreef:lies schreef:Ik denk dat de deken te hoog sluit op de borst. Denk dat een maat kleiner nog strakker zal zitten.
Als voorzitter van de Premier Equine fanclubwil ik toch de Buster nog een keer aanraden. Snap dat het bestellen (en eventueel retourneren) minder makkelijk gaat dan een bestelling bij Hypostore of Agradi, maar ik denk dat dat echt een geschikte deken is voor jouw paard.
Ben jij als voorzitter bekend met galopstore?
MarjanB schreef:had deze op aanraden van oud oud eigenaar van hem besteld, die heeft alleen fjorden. Probeer hem nog 1 maat kleiner en als dat niet past idd de bravo met v sluiting of de PE.
Ik haat dekens!
Al zit de WB bij hem prima maar m’n Welsh sloopt die..