Net 360 met hals verwisseld voor 200 zonder alleen toen ik aan kwam op stal lag de hals plat over het deken, die had ik toch echt vast gemaakt gisteren
petravdmeerx
Geplaatst: 27-10-14 14:37
Jeroenschot schreef:
Hier ongeschoren onder 0grams allemaal!
Glitch
Geplaatst: 27-10-14 15:16
Het is hier 18 graden!!! Zag dat het deze week sowieso erg warm blijft. Nog mooi onder de 0grams hoor! ff kijken of ik haar voor de nacht meer op gooi.
Kon helaas niet naar stal vanmorgen dus staat onder een 100gram, wat een k.. weer... had hem graag overdag op 0 gram gehad en in de nacht onder 100gram.
Nouvel
Geplaatst: 27-10-14 17:58
hier echt warm zat onder de ongevoerde dekens... lastig weer nu, zo warm ineens...
Hier staan ze nu ongeschoren onder 200 gram. Ze staan de hele dag buiten en de wind is toch vrij guur en die waait naar over het land (alles is open hier) Over een paar weken wordt uris geschoren en gaat ze onder een 300 grams met halve hals.
Ik heb ze onder fleecegevoerd gehad. Was 18 gr en zonnig.Wel geschoren maar al wat gegroeid. Laat ze er maar onder vannacht.
Roosyes
Geplaatst: 27-10-14 19:06
Hier niks op gedaan vanmorgen (wel geschoren) het is voor mijn paard nu echt de ideale temperatuur, heerlijk vinden ze het zo! Hier scheen de zon en was er vrijwel geen wind, 's nachts staat ze ook nog steeds 'bloot'.
Maar mijn fjorden merrie heeft het sowieso erg warm, daarom heb ik het haar er ook af geschoren. De andere 2 staan half geschoren sowieso zonder deken. Dat haar groeit wel weer aan voor het echt koud wordt.
xApple
Geplaatst: 27-10-14 21:17
Mijn paardjes nog lekker bloot, heerlijk weer vandaag zeg
Ik hoop dat m'n vader donderdag tijd heeft om m'n rijpony te scheren.. Daarna krijgt ze 200 met hals op.
die van mij mocht even naakt vandaag stond onder zijn 200 grams maar dat vond ik wel erg warm. Kon helaas niet zelf heen dus heb even aan de staleigenaresse gevraagd of ze hem af wilde doen. En heb hem tegen de avond weer opgedaan
Hier pas geschoren, staan nu onder halve hals 200 gram. 1 nog een wollen onderdeken want die is gewend op stal te staan en nu ie bij ons staat de hele dag buiten dus had even iets extra's nodig. Al heb ik die er even onderuit getrokken vandaag want vol in de zon was wel wat warm. ze staan hier elke dag buiten van ong 8 tot 4 a half 5. Snachts stal.
Straks met echte kou 370 grams op met hals, hebben ze eigs altijd voldoende aan, hoe de nieuwe t doet is even afwachten maar komt denk wel goed.