Hier is gisteren het eerste deken op gegaan, een 0 grams regendeken.
Paarden staan vanaf gisteren weer binnen helaas, ze gaan gelukkig wel een aantal uren per dag de paddock in. Zo goed als alle paarden bij ons op stal welke dekens gebruikt, heeft nu een 0 grams op liggen.
Simonesimone
Geplaatst: 22-10-14 17:49
Hier nu dag en nacht ongeschoren onder een 100 grams dekentje.
Hier sinds gisteren ook weer snachts binnen ipv pas van het weekend. Hier 100 Gr op, maar 2 van de 3 liepen bezweet in de wei, dus die nu met ongevoerd binnen in de stal en morgen zo ook buiten. Andere nog 100gr
onder 100 grams, vanavond kijken hoe t onder de 100 grams is
malih
Geplaatst: 23-10-14 17:21
Hier onder 0 grams, voelde nog best warm aan
Nouvel
Geplaatst: 23-10-14 17:33
Ik denk ook dat ik vanavond de 100 grams weer terug wissel voor de ongevoerde of evt fleecegevoerde. Ze voelden er nu buiten al erg warm onder, en binnen zullen ze het niet kouder krijgen... Temp wordt vanaf morgen ook weer iets hoger zag ik, zo blijven we bezig...
hier nog boot de hele dag op de wei. Volgens mij i 15 graden voor een paard de ideale temperatuur, het is maar net iets kouder! Die van mij lijkt het absoluut niet koud te hebben... (het is een ander verhaal als het ook nat is, veel regent, hier kan ze niet tegen)!
Mijn Shet, Welsh en NRPS staan nog zonder deken en m'n Andalusiër is geschoren en staat onder een rambo 100 grams +100 grams hals en 100 gram onderdeken