Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muiz schreef:Tjee Polar, respect voor je zoektocht hoor! Wat ben je al lang bezig ook![]()
Heeft er iemand hier ervaring met de maat van de 'gewone' amigo met disk en de XL uitvoering?
Mijn friese dame heeft best veel speknek en ik merk dat na een tijd de gewone versie in haar nek gaat drukken en er niet eens een schuurplek maar wel een deuk komt... Dus misschien toch tijd voor een ruimere nek variant.
Polar schreef:Pallatin, bedankt voor de tip, ik zal eens kijken.
Polar schreef:En dit is wat ik bedoel met te ver achter op de schoft.
Ik wil een deken met de groene lijn, veel liggen zoals de rode lijn.
[ Afbeelding ]
Het gaat me trouwens niet eens om de blote billen, de Rhino's lagen voor de rest echt heel netjes.
Maar ze kreeg schuurwondjes op de borst en op haar heupen.
snorkel1986 schreef:Vanavond toch deken gewisseld na iets warmer.. helaas ook andere sluiting en ondanks dat ik mijn hoop had op dat ze het na de stal wissel niet ging doen is dat idee in 2 uurtjes uit een gespatze had weer een musketon van de deken in haar hooi net gehangen dom beest.. ( net iets stuk en sluiting stuk) nu de 0 grams disc sluiting er maar extra overheen dat is de enige waar het goed mee gaat
heb alleen een mooie amigo bravo 12 gekocht voor als ik haard geschoren had... met T sluiting.. datvgaaat nu ook fout denk ik..
Celebi schreef:[ Afbeelding ]
Heeft iemand hier een idee voor? Ik heb een stapmolen deken en dit is al mijn tweede. De eerste was heel krap zowel bij de hals als in de lengte en deze is in de lengte echt top maar de borst was toch te smal. Had nog een singel verbreder over van mijn deken dus die zit eraan en dat werkt eigenlijk perfect. Krijgt er ook geen schuurplekken van of iets, maar omdat die haakjes toch gewoon hard zijn wil ik er graag nog iets zachts omheen doen. Weet iemand wat er zou passen? Moest er opeens aan denken met die halster bontjes hierboven maar dat is natuurlijk te mal en kort.
SansaS schreef:Die kun je gewoon van werkelijk elk merk kopen. Horsesware bucas, harrys horse etc. Allemaal hebben ze plastic bilkoorden in verschillende lengtes. Van 30 tm 60 cm.
Lijkt me dat dat wel passen moet.
Stal_Fiore schreef:snorkel1986 schreef:Vanavond toch deken gewisseld na iets warmer.. helaas ook andere sluiting en ondanks dat ik mijn hoop had op dat ze het na de stal wissel niet ging doen is dat idee in 2 uurtjes uit een gespatze had weer een musketon van de deken in haar hooi net gehangen dom beest.. ( net iets stuk en sluiting stuk) nu de 0 grams disc sluiting er maar extra overheen dat is de enige waar het goed mee gaat
heb alleen een mooie amigo bravo 12 gekocht voor als ik haard geschoren had... met T sluiting.. datvgaaat nu ook fout denk ik..
Mijn pony doet dat ook.
Ik heb van hoofdstelbontjes een hoesje gemaakt wat om de sluiting gaat. Nooit meer een probleem.
[ Afbeelding ]
Icelandshet schreef:Extra ringetjes voor 'normale' bilkoorden aan de deken maken gaat vanwege de waterdichtheid ook niet.