Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aniquegraaf schreef:Ik zit te denken welke deken ik morgen op moet doen aangezien die ze nu op hadden helemaal nat is. Ze zijn allebei geschoren en hadden ongeveer 150/200 gram.
Dekens die ik heb: (voor 2 paarden fjord en kwpn)
- 2x 0 gram 1 met fleece
- 1x 300 gram
-1x 300 gram staldeken
1x 200gram staldeken
- nog fleece maar vindt ik altijd zo strekken onder een deken.
- En de 2 natte dekens die niet voor morgen droog zullen zijn.
Iemand ideeën? Ze gaan de hele dag naar buiten op een groot stuk land zonder schuilmogelijkheden.
en nog een 400gram maar die zit in de was en nog een 300gram in bestelling
aniquegraaf schreef:aniquegraaf schreef:Ik zit te denken welke deken ik morgen op moet doen aangezien die ze nu op hadden helemaal nat is. Ze zijn allebei geschoren en hadden ongeveer 150/200 gram.
Dekens die ik heb: (voor 2 paarden fjord en kwpn)
- 2x 0 gram 1 met fleece
- 1x 300 gram
-1x 300 gram staldeken
1x 200gram staldeken
- nog fleece maar vindt ik altijd zo strekken onder een deken.
- En de 2 natte dekens die niet voor morgen droog zullen zijn.
Iemand ideeën? Ze gaan de hele dag naar buiten op een groot stuk land zonder schuilmogelijkheden.
en nog een 400gram maar die zit in de was en nog een 300gram in bestelling
Iemand nog ideeën welke op te doen morgen?
Sodeletuut schreef:Bedankt voor jullie reacties, Yinthee, Yvank_ en Veulen84!
En wat raden jullie aan qua behandeling, mocht het toch gebeuren?
Ik ga de gok wagen, en in ieder geval elke dag controleren op plekjes op de bekende plekken. En als het toch terugkomt, scheren en behandelen, en dan weet ik in ieder geval dat hij gewoon echt met deken moet.. Maar ik vind het zonde om alleen maar preventief de dekens te gebruiken, terwijl ik het qua vacht en zweten enzo helemaal niet zo nodig vind voor hem.
Nouvel schreef:marjo, ik heb toevallig laatst de 6.6 en de 6.9 op elkaar gelegd en die hebben exact gelijke halsopeningen, zijn alleen aan de achterkant langer, ik heb geen idee of dat bij kleinere maten ook zo is, lijkt me dat ze ergens wel groter of kleiner moeten worden...