Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Muiz schreef:Tjee Polar, respect voor je zoektocht hoor! Wat ben je al lang bezig ook![]()
Heeft er iemand hier ervaring met de maat van de 'gewone' amigo met disk en de XL uitvoering?
Mijn friese dame heeft best veel speknek en ik merk dat na een tijd de gewone versie in haar nek gaat drukken en er niet eens een schuurplek maar wel een deuk komt... Dus misschien toch tijd voor een ruimere nek variant.
Polar schreef:Ik heb gisteren de Bucas Power gepast met halve hals.
In Nederland zou ik prima een halve hals deken durven te gebruiken, zolang het niet inregent.
Hier het verschil tussen de Power (high neck) en de Irish (standaard), op een relatief smal paard met een hele hoge schoft.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Polar schreef:Ik heb gisteren de Bucas Power gepast met halve hals.
In Nederland zou ik prima een halve hals deken durven te gebruiken, zolang het niet inregent.
Hier het verschil tussen de Power (high neck) en de Irish (standaard), op een relatief smal paard met een hele hoge schoft.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Polar schreef:Ja, ik heb zelf wel het idee dat hij op de schoft goed lag, alleen op de borst teveel druk, maar dat heeft echt te maken met de bouw van mijn paard.
Wat voor paard heb jij?
Zo zitten de liners.
[ Video ]
Polar schreef:Prugelpiet, ik heb zelf een hele hals nodig. Wilde het verschil laten zien in types.
Ooh spannend! En bijzondere kruising. Kun je wel passen?
Polar schreef:Prugelpiet, ik heb zelf een hele hals nodig. Wilde het verschil laten zien in types.
Ooh spannend! En bijzondere kruising. Kun je wel passen?
Polar schreef:Prugelpiet, ah oke, bedankt! Ik merk dat ze veel baat heeft bij een hele hals vanwege een blessure in haar hals.
Dus het liefst een hele hals.
Ah, fijn dat je kunt passen! Ik ben erg benieuwd waar je op uit zult komen.
Polar schreef:Prugelpiet, ah oke, bedankt! Ik merk dat ze veel baat heeft bij een hele hals vanwege een blessure in haar hals.
Dus het liefst een hele hals.
Ah, fijn dat je kunt passen! Ik ben erg benieuwd waar je op uit zult komen.