Maar ga nu voor die 2/3 daagjes geen nieuwe meer kopen, dan wacht ik liever volgend seizoen of er dan nog een mooie nieuwe in de winkel komt 
Maar bij 18 graden gaat toch de regendeken er weer op denk ik
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar ga nu voor die 2/3 daagjes geen nieuwe meer kopen, dan wacht ik liever volgend seizoen of er dan nog een mooie nieuwe in de winkel komt 
haan schreef:Mijne staat overdag (alleen als het regent) met een ongevoerde regendeken op in het land en op stal gaat de deken af. Ik ben geen voorstander van nu al dikke dekens, wat moeten de paarden in de winter dan wel niet?
Er wordt hier op stal eerst op buienradar gekeken voordat de paarden met een deken op naar buiten gaan.
Yvank_ schreef:haan schreef:Mijne staat overdag (alleen als het regent) met een ongevoerde regendeken op in het land en op stal gaat de deken af. Ik ben geen voorstander van nu al dikke dekens, wat moeten de paarden in de winter dan wel niet?
Er wordt hier op stal eerst op buienradar gekeken voordat de paarden met een deken op naar buiten gaan.
als je de vacht kort wil houden zou je toch dikkere op moeten doen en daar doen de meesten het voor
Eyck schreef:Voor de mensen met Bucas Smartex turnout all-in-one:
wanneer beginnen jullie met deze deken? Weet niet goed wanneer ik met deze deken moet beginnen, wil niet dat ze het te warm heeft, maar te koud ivm wintervacht ontwikkeling vind ik ook zo wat..

als het nog wat kouder wordt gaat er 200 op